Atbalsta komanda paredzēta, lai veiksmīgāk plānotu un organizētu pedagoģiski – psiholoģisko darbu ar bērniem, kuriem ir nepieciešama palīdzība.
Atbalsta komandas speciālisti savas kompetences ietvaros veic pedagoģiskās, psiholoģiskās un sociālās palīdzības koordinēšanu un nodrošināšanu izglītojamajiem, ieskaitot viņu vecākus, pedagogus, skolas darbiniekus.
Atbalsta personāla modelis paredz koordinētu sadarbību starp komandas locekļiem, paredzot atbalstu sniedzošas un drošas vides nodrošināšanu pirmsskolas izglītības iestādē.
Atbalsta komandas sastāvā:
Atbalsta komandas uzdevumi:
Atbalsta komandas mērķgrupas:
Atbalsta komandas speciālistu kontakti:
Pirmdiena 13:00-17:00
Otrdiena 7:50-8:50
Trešdiena 13:00-17:00
Ceturtdiena 13:00-17:00
Piektdiena 13:00-15:00
Pirmdiena 8:30-16:00,
Otrdiena 8:30-16:00
Pirmdiena 8:30-15:30
Otrdiena 9:00-14:30
Trešdiena 9:00-14:30
Skolas psihologs
Piedāvā skolēniem, skolotājiem un vecākiem efektīvākas un veselīgākas metodes, kā risināt bērna mācību un uzvedības problēmas.
Palīdz izprast, kā bērna attīstība ietekmē viņa mācības un uzvedību.
Risina problēmas, kas apgrūtina veiksmīgu mācīšanās procesu.
Skolas medmāsa
Sniedz neatliekamo palīdzību skolēniem.
Veicina veselīgu dzīvesveidu un racionālu ēdināšanas ieviešanu skolā.
Sniedz konsultācijas skolēniem, vecākiem, skolotājiem par veselības risinājumiem.
Informē atbalsta komandas speciālistus par bērnu veselības stāvokli.
Prognozē iespējamo veselības traucējumu ietekmi uz izglītības procesu, izstrādā rekomendācijas.
Izvērtē epidemioloģisko situāciju un seko pasākumu izpildei.
Sociālais pedagogs
Veic bērnu un jauniešu tiesību ievērošanas pārraudzību izglītības iestādē un ģimenes sistēmā, kā arī identificē sociālos riskus un novērtē to ietekmi uz izglītojamā sociālo prasmju attīstību.
Prognozē iespējamās grūtības mācībās un saskarsmē, novērtē esošo sociālo risku ietekmi uz izglītojamā pilnvērtīgu integrāciju sabiedrībā.
Veicina pozitīvu pārmaiņu ierosināšanu; aktualizē daudzlīmeņu sadarbības nepieciešamību veiksmīgai mērķu sasniegšanai.
Konsultē ģimenes un pedagogus par skolēnu sociālās pieredzes veidošanos.
Palīdz attīstīt sociālās iemaņas un dzīves prasmes.
Organizē profilaktiskus pasākumus.
Sadarbojas ar valsts, pašvaldības un nevalstiskajām organizācijām.
Logopēds
Veic bērnu valodas traucējumu diagnostiku un korekciju.
Informē skolotājus un vecākus par korekcijas darba norisi.
Speciālais pedagogs
Realizē speciālās izglītības programmas atbilstoši bērna veselības stāvoklim un attīstības līmenim.
Veic skolēnu pedagoģisko izpēti un sagatavo dokumentus pašvaldības un Valsts pedagoģiski medicīniskajām komisijām.
Sadarbojas ar atbalsta personālu, pedagogiem, citiem speciālistiem.
Sadarbojas ar skolēnu vecākiem.